مواعظ حکیمانه

بریده‌هایی کوتاه از مواعظِ علما و اندیشمندان دینی

مواعظ حکیمانه

بریده‌هایی کوتاه از مواعظِ علما و اندیشمندان دینی


هدف این سایت ارائه فایل‌های صوتی-تصویری کوتاه است که در خلال امور روزمره قابل استفاده باشند.

عضویت در کانال تلگرام ما:

https://telegram.me/mavaez

وهابیّت سراب نجات

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ب.ظ

پیامبر گرامی اسلام فرمودند: چنانچه بنی ­اسرائیل پس از پیامبرشان هفتاد و دو فرقه شدند امّت اسلام نیز هفتاد و سه فرقه خواهد شد که یکی از آنها ناجیه و مابقی گمراه هستند.
فرقه وهابیّت یکی از هفتاد و سه فرقه ایی است که پیامبر اسلام نسبت به آن هشدار داده­ اند؛ امّا آیا این فرقه همچنانکه پیروان آن ادعا می ­کنند همان فرقه ناجیه است؟!
اگر چنین است اساس این تفکّر و هدف آن چیست؟ و چرا لبۀ تیز آن متوجّه دنیای تشیّع است؟! آیا به این دلیل است که شیعه شرک می­ ورزد؟!...
مجموعه «وهابیّت سراب نجات» درپیِ معرفی فرقه وهابیّت به عنوان فرقه­ ای جعلی و انحرافی در دنیای اسلام می­باشد. لذا ضمن بیان ضرورت آشنایی با این فرقه، با توجّه به فرمایش پیامبر، به بررّسی نحوۀ شکل­ گیری، اساسِ تفکّر و اهدافِ آن می پردازد تا نشان­ دهد چگونه استعمار برای خنثی ­کردن اثرات یک مکتب، به تحریف و شخصیّت­ زدایی آن اهتمام­ ورزیده تا با قطعِ رابطه پیروان آن مکتب با معلّمین راستین ایشان، اهداف استعماری خود را به منصۀ­ ظهور رساند.

 

 

دانلود تمام فایل‌های این مجموعه بصورت یکجا (۲۳۷ مگابایت)

نظرات  (۱)

بسم الله الرحمن الرحیم

وفقکم الله لما یحب و یرضی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">